Рудно
Населенний пункт року
Сьогоднішня дата.
067 300 400 7063 300 400 7
Служба підтримки.Кабінет користувача
my.znet.lviv.uaОстанні новини
Достовірні джерела інформації
Зимна Вода, Рудно, Бартатів, Стрий 26 02 2022
Шановні абоненти
Сьогодні дуже важливо читати та поширювати тільки перевірену інформацію. Адже Росія працює зокрема на інформаційному фронті.
Зберігаємо спокій та віримо в наших захисників!
Слава Україні!
Шановні абоненти, звертаємо Вашу увагу, що з 1 лютого 2022 року відбудуться зміни в умовах надання послуги високошвидкісного доступу до мережі Інтернет/ZNet.
Ці зміни стосуються незначних коригувань вартості тарифних планів для фізичних осіб.
Компанія змушена зробити це, щоб привести тарифи до більш-менш економічно обґрунтованого рівня.
Тариф | Інтернет | Інтернет + ТБ |
---|---|---|
Z1 | 220 грн = 100 мбіт/с | 270 грн = 100 мбіт/с + ТБ |
Z2 | 270 грн = 250 мбіт/с | 300 грн = 250 мбіт/с + ТБ |
Z3 | - - | 350 грн = 500 мбіт/с + ТБ |
Завдяки запланованим змінам компанія ZNet зможе надалі надавати якісні послуги високошвидкісного Інтернету та впроваджувати нові сучасні технології.
Наперід дякуємо за розуміння. Ваш ZNet.
Увага! Зміна рахунків.
Зимна Вода, Рудно, Бартатів 01 10 2020
З 17.10.2020 відповідно до рішення Наглядової ради ЗАХIДНЕ ГРУ переходить на єдиний МФО ПриватБанку.
Стане активним 17.10.2020
Найменування отримувача: ФОП Штангрет Тарас Орестович
Код отримувача: 3114507991
Рахунок отримувача у форматі відповідно до стандарту IBAN: UA263052990000026000001007760
Назва банку: АТ КБ “ПРИВАТБАНК”
——————————————————————
Найменування отримувача: ФОП Штангрет Ганна Зіновіївна
Код отримувача: 3096706601
Рахунок отримувача у форматі відповідно до стандарту IBAN: UA333052990000026000031007503
Назва банку: АТ КБ “ПРИВАТБАНК”
всі новини в Рудно
Передзвонити вам?
Введіть свій номер телефону і ми передзвонимо Вам з 9:00 до 20:00
Для економії власних коштів залиште свій номер телефону і ми обов’язково з Вами зв’яжемося.
Допомога Абоненту
Питання-відповідь.
-
Я не встиг оплатити!?
Не проблема!
Для того щоб продовжити користуватися послугою потрібно поповнити баланс.
Якщо у Вас не має змоги відразу оплатити після відключення послуги - активуйте кредит в особистому кабінеті
Активовуючи кредит (ліміт) Ви просто зобов’язуєтесь оплатити повну місячну абонплату.
Послуга надається безкоштовно один раз протягом календарного місяця. -
У які терміни має бути проведена оплата за послугу доступу до мережі Інтернет?
Послуги доступу до мережі Інтернет надаються на умовах попередньої оплати, тому для користування послугою Вам достатньо підтримувати позитивний баланс на рахунку.
Просимо Вас не забувати, що при виникненні заборгованості на Вашому рахунку послуга доступу до мережі Інтернет НЕ буде заблокована а сума заборгованості збільшуватиметься до суми абонплати еквівалентної місячній абонплаті, після чого аккаунт користувача блокується.
Штраф за розблокування аккаунта - 50 грн.
Абоненти, що мають доступ в Особистий кабінет можуть контролювати нарахування. Увійти в Особистий кабінет. -
Що таке “Особистий кабінет”?
Особистий кабінет – Ваша персональна захищена web-сторінка, на якій можна отримувати відомості про платежі і нарахування, довідкову інформацію, управляти послугами, подивитися свій трафік і т.д.
Для користування Особистим кабінетом Вам достатньо знати логін і пароль, які Ви отримуєте при підключенні.
Увага! Логін і пароль є секретною інформацією і не повинен передаватися третім особам.
Якщо Ви бажаєте змінити пароль – скористайтеся Особистим кабінетом. Після зміни паролю до Особтсього кабінету не забудьте змінити пароль для pppoe-з’єднання або в налаштуваннях роутера.
Якщо Ви втратили або забули пароль і логін до Особистого кабінету, Вам необхідно звернутися до служби підтримки за тел. 067 300 400 7. Пред’явивши документи, які підтверджують право на отримання цих даних (паспорт або договір) Ви отримаєте копію логіна і пароля або зможете замінити їх.
-
Як я можу оплатити рахунок?
Ви можете оплатити рахунок:
- За допомогою Visa / Mastercard через систему Liqpay в Особистому кабінеті (поповнення -> Liqpay)
- За допомогою Приват24 в Особистому кабінеті (поповнення -> Приват24)
- За допомогою послуги “мобільні гроші” від Київстар
- У терміналах компанії iBox
- У терміналах компанії EasyPay
- У терміналах компанії City-Pay
- За допомогою Visa / Mastercard через систему EasyPay Сплата за Інтернет ЗетНет(ZNet)
- У касі банку на розрахунковий рахунок -
За якою технологією відбувається підключення?
Технологія GEPON (gigabit ethernet passive optical network) - Технологія пасивного оптоволоконного доступу - доступ до мережі Інтернет по оптоволоконній мережі на швидкості до 1000 Мбіт/с, що не вимагає застосування додаткового активного обладнання на шляху від провайдера до абонента. Ця технологія дозволяє без обмежень використовувати всі сучасні мультимедійні послуги. -
Як змінити тарифний план?
Змінити тарифний план можна кількома способами:
- самостійно в Особистому кабінеті
- звернувшись в службу підтримки за тел. 067 300 400 7
Зміна тарифного плану набирає чинності миттєво. Потрібно всього лиш перепідключитися до Інтернету або перезавантажити роутер
Слід пам’ятати:
- зміна існуючого тарифного плану, за умови переходу на тарифний план з більшою абонентською платою безкоштовна
- вартість зміни тарифного плану за умови переходу на тарифний план з меншою абонентською платою - 50 грн.
Ціни
Актуальні ціни на Інтернет в Рудно, Зимній Воді, Бартатові, Стрийському районі
- Швидкість
- Безліміт
- Телебачення
Z1
- 100 мбіт/с
- Необмежений трафік
- Телебачення
Z1 + ТБ
- 100 мбіт/с
- Необмежений трафік
- Телебачення
Z2
- 250 мбіт/с
- Необмежений трафік
- Телебачення
Z2 + ТБ
- 250 мбіт/с
- Необмежений трафік
- Телебачення
Z3 + ТБ
- 500 мбіт/с
- Необмежений трафік
- Телебачення
Додаткові послуги:
- Налаштування Wi-Fi роутера - 50 грн
- Повторне налаштування PPPoE з'єднання - 50 грн
- Заміна мережевої плати в ПК (матеріали + робота) - 300 грн
- Перехід на тарифний план з меншою абонплатою - 50 грн
- Перехід на тарифний план з більшою абонплатою - 0 грн
- Кабель вита пара UTP5E (5 метрів безкоштовно) - 15 грн / м